Cesta ke kvalitnímu webu bude jednoduchá, pokud se dobře připravíte. Tento kurz vás naučí budovat koncept, stanovit si cíle, zvládnout správu i propagaci a dostat z budoucího webu to nejlepší.
Z kurzu si odnesete:
- Znalost o tom, jak vybrat správnou agenturu a nenaletět podvodníkům
- Jak si stanovit správné cíle
- Umění spravovat a propagovat firemní web
- Povědomí o plánování investic, tvorbě časového plánu a sestavování zadání
Nenechte se oškubat předraženou agenturou
Dozvíte se, jak by měla vypadat seriózní spolupráce a kterému typu firem se obloukem vyhnout.
Co nefungovalo u starého webu a jak to dělá konkurence? Nakolik zvednout laťku? A jakou cílovou skupinou se zabývat? Průzkumem trhu si zvládnete vytyčit reálné cíle, aby byli spokojeni nejen zákazníci, ale i management.
Čím začít při tvorbě webu? Co dělat, aby se návštěvníci rádi vraceli? Jak získat další příznivce? Zjistíte něco o PPC, SEO, linkbuildingu, display reklamě, remarketingu, e-mailingu i offline propagaci.
Přiblížím vám reálné ceny tvorby webu, abyste mohli kvalifikovaně stanovit rozpočet. Naučíte se dát projektu řád určením správného zadání pro spolupracující agenturu.
Rozsah: 3 hodiny (9:30 - 12:30)
Kapacita: 20 lidí
Lektor
Petr Bechyně
Na své cestě jsem zjistil, že spousta klientů netuší, co od svého webu očekávat. Jak to se mnou začalo a proč vám mám co říct? Již pár let stojím v čele společnosti Webstory solution, která stojí za projekty pro Město Plzeň, ZČU, FC Viktoria Plzeň, Reportershop a další.
- Tvorbě webů se věnuji už od roku 1998
- Zkusil jsem si práci programátora i webdesignera
- Před Webstory jsem spoluzaložil a byl technický ředitel v Barton studio
- Mám za sebou více než 250 spokojených účastníků školení
Ještě by vás mohl zajímat kurz: