Nástroj Google Analytics nemusí být taková věda. Poznejte návštěvníky svého webu, neztrácejte se v hodnotách a získejte užitečné informace nejen pro vaši firmu.
Z kurzu si odnesete:
- Praktické tipy pro zvládnutí počátečního nastavení
- Schopnost orientovat se v repotech
- Poznání návštěvníků webu a odhalení hluchých míst
- Vyhodnocení toho, jaké kampaně fungují a které naopak ne
- Schopnost sledovat úspěšnost e-shopu
Kudy vám z webu vaši návštěvníci utíkají?
Jak taková místa záplatovat? A odkud na web přicházejí lidé, kteří nakupují?
Jaké funkce nabízí Google Analytics? Na jaké se zaměřit a které vám naopak budou k ničemu?
Ztrácíte se v hodnotách? Naučíte se vyčíst informace, které budou užitečné pro vaši firmu.
Nevyhazujte peníze oknem a investujte pouze do funkčních kampaní, co mají smysl. Takové díky školení zvládnete rozpoznat.
Chcete podrobněji zjistit, jak si stojí váš internetový obchod? Google Analytics může být jedním z kanálů pro sledování úspěšnosti vašeho e-shopu.
Rozsah: 3 hodiny (13:30 - 16:30)
Kapacita: 20 lidí
Lektor

Petr Bechyně
Na své cestě jsem zjistil, že spousta klientů netuší, co od svého webu očekávat. Jak to se mnou začalo a proč vám mám co říct? Již pár let stojím v čele společnosti Webstory solution, která stojí za projekty pro Město Plzeň, ZČU, FC Viktoria Plzeň, Reportershop a další.
- Tvorbě webů se věnuji už od roku 1998
- Zkusil jsem si práci programátora i webdesignera
- Před Webstory jsem spoluzaložil a byl technický ředitel v Barton studio
- Mám za sebou více než 250 spokojených účastníků školení
Ještě by vás mohl zajímat kurz: