-
Kurz Vybudujte úspěšný web
Cesta ke kvalitnímu webu bude jednoduchá, pokud se dobře připravíte. Tento kurz vás naučí budovat koncept, stanovit si cíle, zvládnout správu i propagaci a dostat z budoucího webu to nejlepší.
Z kurzu si odnesete:
- Znalost o tom, jak vybrat správnou agenturu a nenaletět podvodníkům
- Jak si stanovit správné cíle
- Umění vytvořit, spravovat a propagovat firemní web
- Povědomí o plánování investic, tvorbě časového plánu a sestavování zadání
Nenechte se oškubat předraženou agenturou. Dozvíte se, jak by měla vypadat seriózní spolupráce a kterému typu firem se obloukem vyhnout.
Co nefungovalo u starého webu a jak to dělá konkurence? Nakolik zvednout laťku? A jakou cílovou skupinou se zabývat? Průzkumem trhu si zvládnete vytyčit reálné cíle, aby byli spokojeni nejen zákazníci, ale i management.
Čím začít při tvorbě webu? Co dělat, aby se návštěvníci rádi vraceli? Jak získat další příznivce? Zjistíte něco o PPC, SEO, linkbuildingu, display reklamě, remarketingu, e-mailingu i offline propagaci.
Přiblížím vám reálné ceny tvorby webu, abyste mohli kvalifikovaně stanovit rozpočet. Naučíte se dát projektu řád určením správného zadání pro spolupracující agenturu.
Kurz byl probrán pěkně od základu až po všechny detaily. Naše společnost již web má, ale některé části z kurzu jako např. nejčastější chyby při provozu stránek určitě využijeme v praxi.
Petr Kadaník - Nestlé Česko s.r.o.Cena: 1.495 Kč + DPHVypsané termíny:
- 10. 6. 2015 Praha
-
Přestávka
-
Kurz Ovládněte Google Analytics
Nástroj Google Analytics nemusí být taková věda. Poznejte návštěvníky svého webu, neztrácejte se v hodnotách a získejte užitečné informace nejen pro vaši firmu.
Z kurzu si odnesete:
- Praktické tipy pro zvládnutí počátečního nastavení
- Schopnost orientovat se v repotech
- Poznání návštěvníků webu a odhalení hluchých míst
- Vyhodnocení toho, jaké kampaně fungují a které naopak ne
- Schopnost sledovat úspěšnost e-shopu
Jaké funkce nabízí Google Analytics? Na jaké se zaměřit a které vám naopak budou k ničemu?
Ztrácíte se v hodnotách? Naučíte se vyčíst informace, které budou užitečné pro vaši firmu.
Kudy vám z webu vaši návštěvníci utíkají? Jak taková místa záplatovat? A odkud na web přicházejí lidé, kteří nakupují?
Nevyhazujte peníze oknem a investujte pouze do funkčních kampaní, co mají smysl. Takové díky školení zvládnete rozpoznat.
Chcete podrobněji zjistit, jak si stojí váš internetový obchod? Google Analytics může být jedním z kanálů pro sledování úspěšnosti vašeho e-shopu.
Po absolvování kurzu mám velmi dobrou představu, jaké jsou možnosti práce s google analytics. Kurz byl velmi zajímavý a praktický.
Marika Mikešová - Pierre FabreCena: 1.495 KčVypsané termíny:
- 10. 6. 2015 Praha
-
Závěr
Lektor kurzů
Na své cestě jsem zjistil, že spousta klientů netuší, co od svého webu očekávat. Jak to se mnou začalo a proč vám mám co říct? Již pár let stojím v čele společnosti Webstory solution, která stojí za projekty pro Město Plzeň, ZČU, FC Viktoria Plzeň, Reportershop a další.
A co dál?
- Tvorbě webů se věnuji už od roku 1998
- Zkusil jsem si práci programátora i webdesignera
- Před Webstory jsem spoluzaložil a byl technický ředitel v Barton studio
- Mám za sebou více než 200 spokojených účastníků školení